Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:Modernizálták az APEH Contact Centerét

Létrehozva: 2007. szeptember 18.
Módosítás: 2007. szeptember 18.
Forrás: MTI

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

Köszönjük szavazatát

Cikk:

Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve, új helyszínen fogadják, és kezelik az ügyfelek megkereséseit az adóhivatal budapesti Contact Centerének (CC) munkatársai.

Az európai normáknak megfelelően kialakított új "munkaállomást" Szikora János, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) elnöke mutatta be.

Az APEH elnöke elmondta: a tájékoztatás az adóhatóság szolgáltatói tevékenységének fontos része, segíti az adózókat abban, hogy eleget tudjanak tenni kötelezettségeiknek. Az addig kevesebb, mint 30 fővel, a központi hivatal keretén belül működő fővárosi CC a Közép-magyarországi Regionális Igazgatósághoz kerül át, és létszáma közel megháromszorozódik. Ez a döntés a 2007. január 1-jei szervezeti változások kapcsán, az 500 fős létszámbővítésnek köszönhetően született meg.

Mivel az APEH nem rendelkezett a megnövekedett létszámú CC ideális elhelyezésére ingatlannal, közbeszerzési eljárással, a budapesti, X. kerületi Fehér út 10. szám alatti 31. számú épületben szerzett két újabb szintet (a 31. és az 57. számú épületekre a hivatal 2004-ben, közbeszerzési eljárás keretében kötött bérleti szerződést).

Ugrás vissza Ugrás vissza...