Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:A kulturális turizmus éve lesz 2009

Cikk:

Az Magyar Turizmus Zrt. az Önkormányzati Minisztérium turisztikai szakállamtitkárságával egyetértésben idén a kulturális turizmust helyezi a marketingtevékenysége fókuszába, az év szlogenje pedig az „Itthon láss csodát!" lesz - mondta el Kovács Miklós turisztikai szakállamtitkár.

A kulturális turizmus éve az idei, az év szlogenje az "Itthon láss csodát!" - közölte Kovács Miklós, az Önkormányzati Minisztérium turisztikai szakállamtitkára szerdán. A Magyar Turizmus Zrt. a szakállamtitkársággal és a szakmával egyetértésben minden évben tematizálja a marketingtevékenységét. Így 2006-ban a bor és a gasztronómia, 2007-ben a zöldturizmus, 2008-ben pedig vizek évét rendezték meg.

A kampányok célja az imázsépítés mellett a belföldi vendégéjszakák számának növelése, a magyarországi kulturális kínálat bemutatása - emelte ki a szakállamtitkár. Az idei kampányév fő témáit a fesztiválok, a városlátogató turizmus, a bor és a gasztronómia, az élőhagyományok ápolása, a kortárs művészeti alkotások bemutatása jelentik.

Reklámot kapnak a kulturális nagyrendezvények

Idén sem változik a marketingre fordítható költségvetés: a Magyar Turizmus Zrt. mintegy 5 milliárd forintot fordíthat a belföldi-külföldi turizmus propagálására. Az Önkormányzati Minisztérium és a Nemzeti Kulturális Alap közös nagyrendezvény pályázata idén is folytatódik, az év végéig 300 millió forintot fordít a tárca turisztikai vonzerővel bíró kulturális nagyrendezvények támogatására.

Ugrás vissza Ugrás vissza...