Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:Megkezdődött hazánk észak-amerikai reklámkampánya

Létrehozva: 2004. május 25.
Módosítás: 2004. május 27.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

PiktogramKapcsolódó anyagok

?

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Elkészült a Tony Curtis főszereplésével forgatott reklámfilm, amely a főszereplője egy, az Amerikai Egyesült Államokat lefedő, turisztikai kampánynak. A promóciós akció hétfőn indult kilenc állam húsz városában.

Hétfőtől tíz televíziós társaság kezdi sugározni azt a reklámfilmet, amelyet a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) tavaly ősszel forgatott a magyar származású Tony Curtis főszereplésével. A harminc másodperces reklámfilm elsődleges célközönsége az észak-amerikai piac utazóközönségének - a szabadidős utazásra legtöbbet költő - 50 év fölötti korosztálya. A hazánkba látogató amerikaiak többsége ugyanis ötven év fölötti; ráadásul ez az a korosztály, amely évente 270 milliárd dollárt fordít turisztikai célú utazásra.

A reklámspot letölthető a Kormányzati Portálról! (2MB, .mpg)

Van, aki forrón szereti

A film a gazdag történelmi múlttal rendelkező Budapest építészeti örökségeire, pezsgő kulturális életére kívánja felhívni a figyelmet. Fővárosi hangulatképek után Tony Curtis a Gerbeaud kávéházban csinos magyar lányok társaságában invitál Magyarországra - közölte az MT Rt. A filmben - amelynek mottója: "Budapest: a city to visit, a city to live" - Curtis egy csinos lány után pillantva felidézi talán leghíresebb filmje szállóigévé vált mondatát: "van, aki forrón szereti" (Some Like It Hot).

A filmet a Magyar Turizmus Rt. megbízásából a Bravo, a CNBC , a Travel Channel, a Discovery, a History, az MSNBC, a Fox News, a CNN, az A&E, valamint a Food Network csatornák vetítik, összesen 1 444 alkalommal. Az MT Rt. közlése szerint a célközönségükből csaknem 10,3 millió néző hetente több mint 15 órát nézi az ezeket a kábeltévés adásokat.

A reklámkampány öt részből áll

A Magyar Turizmus Rt. tájékoztatása szerint a reklámfilm vetítése csak egyik - bár kétségkívül legfontosabb - összetevője egy öt elemből álló reklámkampánynak. A televíziós kampány kísérőjeként négy alkalommal jelenik meg egy negyedoldalas hirdetés a Travel World News elnevezésű szakmai lapban. Emellett az MT Rt. New York-i külképviseletének internetes honlapján összeállítás jelenik meg külön oldalon. Innen letölthető lesz a reklámfilm, valamint az érdeklődők megtalálhatják Tony Curtis nyilatkozatait, a vele készült interjúkat és a forgatáson készült képeket.

Az MT Rt. directmail-akciót is indított "Hungary Is The Next Hot Destination" címmel. Ezek az elektronikus reklámlevelek a kampányról, a weboldalon elérhető látnivalókról, a hirdetés sugárzásáról tájékoztatják az észak-amerikai közönséget. A Magyar Turizmus Rt. New York-i külképviselete emellett az észak-amerikai utaztatási szakmát külön hírlevelekben is informálja a kampányról.

Ugrás vissza Ugrás vissza...