MORZSÁK
TARTALOM:Számít az adózók véleményére az APEH
Létrehozva: 2008. november 13.
Módosítás: 2008. november 13.
Forrás: Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal
Kapcsolódó anyagok
-
Cikk:
- APEH-közlemény: Vigyázat, álrevizorok országszerte!
- Módosul a cégtörvény és a kapcsolódó jogszabályok is
- 600 milliós adócsalás és magánokirat-hamisítás
- Intenzívebb kapcsolat a magyar és román adóhatóság között
- Töretlen az eva népszerűsége
- Új vezető az Ellenőrzési Főosztály élén
- Ügyfélkapun is elérhető az adónaptár
Cikk:
Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal
Budapest, 2008. november 13.
Elégedettségi felmérés indul november 17-étől az APEH ügyfélszolgálatain és honlapján. Az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk ugyanis fontos visszajelzést adhatnak az állami adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, a változtatandó területekről.
Az állami adóhatóság célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze. E törekvés jegyében számít az adózók véleményére az adóhivatal. November 17-étől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdésből álló kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.
Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu Internetes oldalt. Az APEH nemrégiben megújult honlapjára kattintva is választ adhatnak az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésekre. Amennyiben azonban nincs ilyen tapasztalata az érdeklődőnek - mert interneten intézi adóügyeit - akkor a megváltozott honlapról mondhat véleményt.
A felmérés két hétig tart, a válaszokat pedig decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat azokról a területekről, ahol esetleges változtatásokra lenne szükség, hogy adóügyeinket még könnyebben és még rövidebb idő alatt végezhessük a jövőben.