Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:Tájékoztató a lakásépítési támogatás igénylése iránti kérelem benyújtásához szükséges igazolásokról

Létrehozva: 2012. április 20.
Módosítás: 2012. április 20.
Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Az otthonteremtéssel összefüggő egyes kormányrendeletek módosításáról szóló 71/2012. (IV.12.) Korm. rendelet [a Magyar Közlöny 43. számában] módosította a lakásépítési támogatásról szóló 256/2011. (XII.6.) Korm. rendeletet.

A módosítás értelmében a támogatás igénylése iránti kérelem benyújtásához szükséges, legalább 180 napja folyamatos biztosítotti jogviszony meglétéről szóló igazoló okiratot a megyei kormányhivatalok egészségbiztosítási szakigazgatási szervei állítják ki, a kérelem benyújtását követő 3 munkanapon belül.

A köztartozásmentességről szóló nemleges együttes adóigazolást továbbra is a Nemzeti Adó- és Vámhivatal állítja ki. Az igazolás kiállítása iránti kérelem (12UK12) bármely adóigazgatóság ügyfélszolgálatán benyújtható személyesen, elküldhető postai úton vagy ügyfélkapun keresztül elektronikusan.

Nem szükséges együttes adóigazolás igénylése, ha az ügyfél szerepel az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény szerinti köztartozásmentes adózói adatbázisban.

A hitelintézetek kötelesek elfogadni az e rendelet 2012. IV. 13-tól történő hatálybalépését megelőzően a megyei kormányhivatalok egészségbiztosítási szakigazgatási szerve vagy az állami adóhatóság által kiállított igazolásokat is.

Ugrás vissza Ugrás vissza...