Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

Értesítjük, hogy a NAV 2020. október 23-án 6 órától 2020. október 26-án 6 óráig adatbázis karbantartást végez. A karbantartás ideje alatt szünetel a NAV szakrendszereivel történő kommunikáció, ami miatt a Rendelkezési Nyilvántartásban a cégek azonosítása, a Rendelkezési Nyilvántartás attribútum szolgáltatása, valamint az online Cégkapu regisztráció szolgáltatások nem lesznek elérhetők.

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

NISZ Zrt.

MORZSÁK

TARTALOM:Ügyfél-elégedettség a minőségért

Létrehozva: 2009. július 10.
Módosítás: 2009. július 10.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség átfogó projektet indított az ügyfélkapcsolatok minőségének javítása érdekében, mert elkötelezett ügyfelei magas színvonalú kiszolgálása mellett, illetve fontos számára ügyfeleink bizalma és megbecsülése.

Az ügyfél-elégedettségi kérdőív célja, hogy még jobban megismerjük az ügyfeleinkben rólunk kialakult képet, ezáltal is lehetőséget biztosítva, hogy megoszthassák véleményüket az általunk nyújtott szolgáltatások minőségéről.

Kérjük, szánjon ránk néhány percet értékes idejéből, hiszen véleménye hozzásegít bennünket ahhoz, hogy ügyfeleinknek - ily módon Önnek is - nyújtott szolgáltatásaink színvonalát javítsuk. A kérdőívet a honlapon történő bejelentkezést követően - a címsorba másolással - az alábbi elérhetőségen találja meg: https://sso.nfu.hu/elegedettsegmeres.

Ugrás vissza Ugrás vissza...