Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Partnereink!

Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel. 

A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.

Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.

A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.

MORZSÁK

TARTALOM:Pártok és párt srtatégiák a választási médiapiacon

Cikk:

NMHH Médiatanács
Budapest, 2010. október 20.


Politikai reklámszlogenek (hirdetések) megjelenését tanulmányozta a Médiatanács a 2010-es választási kampány kapcsán

A Médiatanács honlapján most megjelentetett tanulmány figyelemmel kísérte az országgyűlési választások médiareprezentációját, analizálta a korteshadjárat során megjelenő választási és kormányzati hirdetések megjelenéseinek gyakoriságát, továbbá a szpotok által elért közönségszám nagyságát.

A tanulmány választ próbál adni azokra a kérdésekre, hogy milyen gyakorisággal jelentek meg a pártok hirdetései az elemzett műsorszolgáltatóknál, mennyi embert értek el a politikai reklámszlogenek, melyek voltak a leghatékonyabb szpotok, és hogy milyen költségeket indukáltak a feltárt jelenségek.

Az elemzés rámutat arra, hogy a pártok által a választási kampányok során alkalmazott marketingstratégiák alig térnek el egy piaci termék bevezetésénél alkalmazottaktól, valamint, hogy mindegyik párt sajátos stratégiával rendelkezett, továbbá, hogy a két forduló között is módosítottak az irányvonalakon.

A közel kilenc hetes vizsgált időszakban az országos listát állító pártok több mint harminc rádiós műsorszolgáltatónál összesen 4673, valamint tíz televíziós csatornán összesen 1366 politikai hirdetést adtak fel. A tíz vizsgált csatorna (MTV1, MTV2, TV2, RTL, ATV, Story TV, Cool TV, F+, Hálózat TV, Sport Klub, Viasat3)* és a rádiók politikai hirdetések elhelyezésével kapcsolatos stratégiájáról részletes statisztikát közöl az analízis.

A tanulmány kitér a választási műsorokkal rendelkező csatornák nézettségének alakulására is az urnazárást követően.

Ugrás vissza Ugrás vissza...